01 mája 2006

máj, smútku čas

_nie vždy sa môže podariť zorganizovať privítanie presne na čas. Pri zavalení ťarchou svojich sivo – čiernych myšlienok a nepríjemných povinností, nemusí byť nájdený čas alebo aj chuť uprieť zbežný pohľad do kalendára, ktorý by nám oznámil príchod niekoho tak dôležitého, hodného uvítania. Ale predsa len to prišlo.

_generáciami sa traduje jedno gýčovité prirovnanie „máj, lásky čas.“ Niekto uznal za vhodné aj pieseň zložiť a okrem iných vecí, osláviť máj ako mesiac lásky a zaľúbených. Avšak definícia lásky je taká náročná, nejasná a v každom jednom prípade plne subjektívna, že sa ju ani nepokúsim vytvoriť s cieľom umiestnenia na toto miesto.

_len, mojou vnútornou povinnosťou, ktorá mi bola vnuknutá uprostred relaxačného sprchovania plného horúcej pary a duševného uvoľnenia, je pripomenúť, že láska nenesie so sebou len šťastie, radosť a potešenie z toho druhého.

_láska je často jedno veľké sklamanie, množstvo bolesti vzniknutej z niečoho tak veľkého v našom živote a hlavne smútku sprevádzajúcom celé obdobie zamilovanosti. preto, privítajme

máj, smútku čas.

6 komentárov:

A 106 povedal(a)...

No, ja som si to vcera uzila. Ten smutok...

Stephen Woolf povedal(a)...

106 - aj ja. preto ten smútok. a zaláskovaný dôvod

germa povedal(a)...

vy dvaja, veď lásky čas je celý rok a smútok príde nečakane, ale nezúfajte, zasa sa vyčasí...

Terra povedal(a)...

stephen: asik sa k vam pridavam...jak si to pekne napisal, az mi je celkom smutno...aj inak

Stephen Woolf povedal(a)...

germa - jaj, ale nielen lásky :'(

medenka - ale radšej sa pridaj ku germe. depku nechaj na nás dvoch a potom aj 106 nech prenechá svoje smutné myšlienky na mňa ... ja v poho znesiem

Anonymný povedal(a)...

Hmm, to uz je maj. Neviem ja som uz proti tomuto nejak obrnena, ked pride pride, ked nie tak si posnivam na pokracovanie:))
Inac par blokov dalej ma niekto pod oknom pekny majisko a to si clovek mysli, ze v meste sa uz cosi take nepraktizuje, sranda:)